Britse copy

CLARUS copywriter + marketeer - Bremont ad

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Het gebeurt vandaag véél te weinig dat een advertentie me doet lezen, tot de laatste letter. Een paar dagen geleden lukte het, bij een advertentie van Abbott Mead Vickers voor het Britse horlogemerk Bremont. Wat een knappe copy! En hoe gedurfd ook de vormgeving van de advertentie. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat vindt. Collega-blogger Jonathan Tavss schrijft: “It stands as a timeless example of good copy, solid design and perfect placement.” Nooit gedacht dat de Britten goede horloges kunnen maken. In het maken van advertenties over horloges zijn ze alvast top.

 

 

Advertisements
Getagged , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: